Alla inlägg under mars 2009

Av Huldas Pojkar - 22 mars 2009 14:11

Huldas Pojkar presenterar stolt en av sina medlemmar


                                         Björn "Tofje" Karlsson


När är du född?

910811


Hur länge har du lekt med eld?

Startade 20 augusti 2008, då började jag med poi. Till julen övergick jag sen in på eldslukning och fakirkonster.


Hur kom du i kontakt med Huldas Pojkar?

Det började med att jag blev tipsad av en kompis om att det var en kille i Trollhättan som letade efter någon att gyckla ihop med, sen hittade jag denna personen på Helgon , och föreslog mig som gycklarkompanjon.
Sen startades Huldas Pojkar.

 

Vad syslar du med när du inte leker med Huldas Pojkar?

Pluggar vildmark på vildmarksgymnasiet, är sekreterare i en rollspelsförening, är med på diverse scoutevenemang samt att jag kör cross om jag hinner mellan varven.


Korv eller Våfflor?
Mellerudare! "Vi käkar korv med våffla förståss"

Vatten eller Saft?
Saft!
Sött eller Salt?
Flickorna ska ju vara lätt salta, mer utmaning att umgås med. Socker gör min hjärna obalanserad.
Tåg eller Buss?
Tåg
Säng eller Tält?
Tält, eller under bar himmel!

Naken eller Pyamas?
Naket är bra!


-:Tofje in action:-

Eldblåsning

Eldblåsning

Fire Wheel 

Poi

Av Huldas Pojkar - 6 mars 2009 20:52

Ser ut som om detta blir en kanonsommar för Huldas Pojkar.

Vi planerar nu in sommarens alla gig och skulle du/ni vara intreserade av att Huldas Pojkar kommer just till din by/håla/stad/fest och ger en föreställning så hör gärna av dig på huldaspojkar@live.se för mer information.

Mvh.
Huldas Pojkar

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards